onsdag 24 februari 2010

Vill ha

Det fina förklädet finns på Anthropologie

När jag skulle åka till New York blev jag tipsad om Anthropologie, som enligt min kompis skulle vara ett vuxnare alternativ till Urban Outfitters. Efter mycket, mycket letande hittade mitt resesällskap och jag affären på LES bara för att bli besvikna. Det var dyrt, tantigt och lite väl lantromantiskt. Men nu har jag hittat det här fantastiska förklädet på Anthropolgie.com och blev kär. Det är helt underbart flickigt och lekfullt och jag bara måste ha det. Men så började jag kolla runt på deras andra förkläden och hittade fem till som jag bara måste ha. Och nu har jag beslutsångest. Jag har ju redan ett prickigt förkläde, kanske ska köpa några andra mönster. Jag måste ju ha några olika förkläden att variera mig med nu när vi ska börja fota till min bakbok på allvar. Här hittar du resten av förklädena.

Inga kommentarer: