onsdag 7 januari 2009

Vinterdvala

Min blogg har blivit en sådan blogg som jag själv hatar att läsa - en som inte uppdateras särskilt ofta. Jag ber om ursäkt, men jag har haft en välbehövlig julledighet i några veckor. Jag har mest sovit, träffat familj och vänner samt ätit. Dessutom är frysen fortfarande full av cupcakes, så jag har inte ens orkat baka. Men nu ska det bli ändring på det. Jag fick nämligen många bra saker till köket i julklapp: en ny, kraftfull elvisp (min gamla klappade ihop efter försöket att göra marängsmörkräm), en minimuffinplåt (så jag kan göra minicupcakes utan att de flyter ut för mycket), massa fina muffinsformar i olika färger och möster, slickepottar med mera. Så snart kommer bloggen återigen att fyllas med bilder på cupcakes, tårtor och annat sött.

Inga kommentarer: