måndag 15 september 2008

Inget för neofobiker tydligen

Här är de oglaserade.

Här har de blivit glaserade och dekorerade.

Jag testade en ny smak på frostingen häromdagen. Det blev chokladcupcakes med kolafrosting. Min kompis pojkvän tyckte inte att det var en hit, men jag tyckte att det var gott. Jag litar inte helt på hans smak, killen gillar inte ens lök. Han är traditionalist när det gäller smaker därav neofob (stängd för nya smaker). Jag ska nog testa frostingen på fler personer innan jag ger upp kolasmaken. Jag tog så klart en genväg och smaksatte helt vanlig frosting med kolasås på tub. Det behövdes lite extra florsocker då för att frostingen skulle få en bra konsistens. Jag smakade mig fram, men jag skulle tippa på att man behöver ungefär en halv deciliter kolasås.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oh, det låter fantastiskt gott! Jag är gärna testperson.

Mini sa...

Självklart ska du få smaka. Jag tänkte försöka fixa ett litet kafferep med minst sju sorters kakor.