fredag 19 september 2008

Jag kommer att bli ruinerad

Jag hittade sajten Make a wish nyss. Den har verkligen allt som du kan tänkas behöva när du ska baka och dekorera cupcakes, tårtor eller kakor. Det finns allt från utstickare (som man använder när man ska göra figurer i sockerpasta), fantasirika strössel (och ni vet ju hur mycket jag älskar strössel) och olikfärgade chokladdrageer till förvaringsboxar för cupcakes och färdiga sockerblommor. Så fort det blir lön ska jag kolla in sajten lite mer, jag har en känsla av att det kommer att bli dyrt. Jag ville ha allt!

2 kommentarer:

Camilla Birkström sa...

Apropå ruinerad. Kolla här vilka fina cupcake wrappers. http://www.fancyflours.com/site/search_advanced.html?mv_session_id=hLJiMaKc&search_clear=1&criteria=cupcake+wrapper

Anonym sa...

Allt jag önskar mig till jul är cupcakes med "Claydough Nativity Set Cake Topper".